Party tonight

Det är vad jag och min syster ska ägna oss åt. Jag har aldrig varit ute med Linda själv
så vi får se om jag överlever kvällen. Är så grymt pepp att det inte är klokt, men den
uppenbara frågan kvarstår: Vad tusan ska jag ha på mig?!


Linda kommer hursomhelst hem till mig och Manne först för att göra sig i ordning och
fixa litegrann. Sedan är det tänkt att vi ska dra iväg till Grand för att titta på lite folk.
Haha, shit, vad gammal jag låter. Festa heter det ju!


Fast jag är väl ingen festprisse egentligen. Har alltid föredragit att ta det lugnt.
På tal om fest, igår var jag inne och handlade på Systemet för första gången sen jag
fyllt 20 år, och de frågade inte ens om mitt leg. FAIL.


Wohoo, bra dag! <3



Jag och Elin för ett tag sedan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0