Oh dear Monday

Jag brukar inte ha något emot måndagar. Faktum är att jag oftast skuttar upp övervägande pigg.
Men inte imorse. Imorse ville jag bara dra något gammalt över mig. Vaknade och somnade hela
natten, drömde intensiva och konstiga drömmar. Jag lovar att vovvar känner varje nyans i vårt
humör, nu när vi tar hand om en kan jag studera detta på närmare håll. Varje gång jag vaknade
möttes jag av två stora, djupbruna ögon som tittade på mig bortifrån filten. Han blev uppbjuden
i sängen, för vad som lugnar mig lugnar även honom. Bless. <3


Som vanligt blir det bättre framåt dagen, lunchen närmar sig och nu är jag inte trött längre, bara
hungrig. Helgen var bra. I fredags utgång med syster, riktigt roligt var det att det var bara vi två.
Jag har saknat det, även om det var första gången. Grand invigdes för oss båda, mucho trevligt.
Vi planerar redan en Stockholmpartyresa...


Dessutom måste jag träffa Madde snart. Vi har pratat om det i vadå, två år nu? Så det lär bli
Malmö snart också. Nu ska jag jobba vidare!

<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stockholm-party-resor är grymt roliga!

De rekommenderas starkt. :D

2009-09-28 @ 14:07:35
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Det ska jag ha i åtanke, så att den verkligen blir av ;)

2009-09-29 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0