You will be mine

Jag saknar att fotografera, jag längtar efter att lära mig mer om det. Det är så mycket man
vill utveckla att det är svårt att hitta tiden till det. Jag vill skriva, som jag kom igång med så
bra för ett par månader sedan, jag vill hitta lugnet i att skapa. Då känner jag frid.


Annars är livet så rätt just nu. I morse tog jag en promenad med Albin, sedan fick han hämta
boll i trädgården. Han är så lustig med det, att han alltid springer och hämtar ett äpple under
trädet. Han gillar att hämta äpplen mer än bollar, antagligen smakar det godare. Igår fick jag
ett glädjande samtal, hans ägare vill träffa mig och Manne nästa vecka. Antagligen blir han
vår, och bara vår. Vi älskar honom så mycket och jag har varit så rädd att han inte ska få
stanna hos oss. Nu blir det lättnad för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0