Is it coming to an end?

Den här bloggen kommer eventuellt att raderas. Antingen det, eller så kommer jag att
sluta att skriva i den. Jag har vuxit ifrån så mycket som står här i, det är inte jag längre.
Rockfen har jag kallats sedan jag var 15 år, nu känns det inte längre lika aktuellt.


Jag har större planer. Det bubblar av kreativitet i mig och jag vill någon annanstans.
Börja om, start afresh, you name it. I denna blogg har jag varit samma person men ändå
inte, och nu ser jag förändringen så tydligt när jag blickar bakåt.


Vi får se var detta för mig, har ju inte ens kommit på vad jag ska kalla mig. Ska jag
visa att det är jag som ligger bakom nästa blogg eller ska jag vara anonym? Vad ska
jag gömma mig bakom, och ska jag gömma mig alls? Jag har inga svar men jag är
trött på att kludda ner en massa ord som ändå inte berör andra än mig själv, det känns
inte så givande. Jag vill ju nå ut, beröra, göra skillnad, om än liten. Betyda något.


Rockfen... Det har nästan blivit en karaktär i mitt huvud, som om jag bara lånat namnet
av den karaktären för i denna bloggen har det alltid varit Emelies tankar och känslor
upplagda till allmän beskådan. Kanske är det i själva verket meningen att Rockfen ska
leva vidare, att vi ska leda varandra in i nästa skede? Kanske blir det inte lika skrämmande
då. I slutändan har man ju bara sig själv att lita till när det kommer till att nå sina mål.


Ute faller den första snön för i år mot marken, och mina förändringar börjar ta form...

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Inte skall du väl ta bort den Emelie? Spara den och se tillbaka, det hade jag gjort.



Hoppas allt är fint :)



God Jul-kramar!

2009-12-24 @ 10:56:38
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: LYDIA

Är du möjligen ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sån hos mig! Klicka på bildlänken till höger om headern så kommer du direkt till tävlingsinlägget :)



/Lydia

2010-01-05 @ 13:23:41
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0