Titta, en vecka till!

För DET var ju otippat, eller hur? Inte. Hursomhelst, sitter på jobbet nu och tar en liten
välförtjänt paus. Tänkte mest skriva av mig litegrann, detta har ju blivit som min egna
censurerade anteckningsbok. Uttrycker ändå hyfsat mycket här med tanke på att vem
som helst kan gå in och läsa, men mycket behåller jag ändå för mig själv. Så klart. ^^


Dagens humör: Det är hopp om livhanken, men ack så stressigt.
Dagens mående: Kroppen hänger med än så länge!
Dagens borde: Städa lite i rummet, teckna ännu mer för annars funkar jag inte.
Dagens frisyr: Tofs, alltid tofs.
Dagens klädsel: Jeansleggings, lång T-shirt, kofta.
Dagens planer: Luncha med Ammi, fika med Elin. Mys!
Dagens materiella vill ha: Ny kofta, nya jeans, blir shopping i helgen på Lager 157.
Dagens längtan: Semester! Det behövs mer och mer.
Dagens fundering: Hur struntar man i folk man bryr sig om?
Dagens beroende: Mina nya, fina naglar, tröttnar aldrig att titta på dom. <3
Dagens tråkigaste: Ingenting har varit tråkigt, hittills i alla fall.
Dagens tidning: Ingen. Jag vet, dåligt, men är så trött på morgonen nu för tiden.
Dagens låt: Fairytale - mot min vilja. Den spelas ju KONSTANT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0