Nu är det kört

Min chef köpte med sig en låda godis på vägen till kontoret, den står på disken här i receptionen.
Jämte mig. Behöver jag ens säga att den inte kommer att överleva dagen? Haha, nåväl.


Jag tröstäter som en tok, har gjort det i ungefär 2-3 veckor nu. Jag tänker inte ha dåligt samvete,
bara skratta åt att jag är en tjejklyscha som tar till chokladasken när alla andra lösningar vägrar
infinna sig. Det ligger inspiration i den, prova så får ni se. <3


Börjar så smått drömma om att trycka upp mina teckningar på linnen och T-shirtar, har en del
idéer på lager. Vi får se vad som händer, jag kanske inte ens vågar när allt väl är skapat? Har
ju alltid en tendens att skydda mig själv från eventuell kritik. Kanske är det min tur att ta en risk
nu? Jag tror faktiskt att jag vågar. ^^


Ha en underbar dag! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0