En vecka...

...och inspirationen börjar infinna sig igen. Jag vet inte vad det är, men det finns en massa
idéer som ligger och bubblar inom mig, så mycket jag vill göra, allt vill ut på samma gång.
Och det går ju inte. Men jag ska börja skriva låtar i alla fall, eller försöka rättare sagt. Jag
har så stora planer när det kommer till det. Även om jag nog kommer att bli besviken till en
början så vet jag att det kommer att gå. <3


Hittade ett blogginlägg där en person klankade ner på fräknar och skrev
att det var äckligt osv. Jag kan verkligen inte hålla med. Fräknar ser livfulla
ut tycker jag, tjejen på bilden är vacker enligt min åsikt och ser inte ut som
en kopia av alla andra. Fräknar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0