Tiden den går fort

Jag har ont i ryggen, av någon konstig anledning. Jag har alltid varit den som varit frisk,
aldrig haft nämnvärda problem med någon kroppsdel alls vilket jag har varit ytterst
tacksam för. Nu däremot, min vänstra axel och min högra sida av ryggen värker. Jag har
ingen aning om varför. Kanske är stress? Fast varför motsatt sida i så fall? Kroppen
kan vara mystisk. Funderar på att gå på massage igen, fast med mer medicinsk inriktning.

Var ju på massage för ett tag sedan, och det var jätteksönt och jättemysigt, men som
sagt, vore intressant att se om massage med mer medicinsk intriktning kan hjälpa nu när
jag väl lyckats få ont.

Annars jobbar jag på som en tok nuförtiden. Fikan igår med Elin var jättemysig, hon berättade
att det finns en utförsäljning på Gina Tricot vid Navet. Hon hade köpt ett par jeans där för 20 kr.
Jag ska dit en sväng idag! Alla plagg 10-20 kr. Inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0