Snart dags för frisören!

Ska faktiskt bli himla roligt att se hur håret blir, brukar inte vara den som tar sig i kragen
och gör något med håret, mest för att jag väntar på att det ska bli långt, men nu är det
dags! Ska klippa litegrann och framförallt färga det ljusare. I och med det ljusare vädret
och min ljusare sinnestämning så känns det himla passande. <3



Och jag är så kär, så kär. De senaste dagarna har jag nästan känt mig
nykär på nytt, är inte det underbart? Allt känns så mycket ljusare och
friskare nu, och jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: Sandra-pandra

Skall du lägga upp "före" och "efter" bilder sen? :D

2009-03-19 @ 11:33:23
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Ja, det kommer. :)

2009-03-20 @ 10:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0