Övning ger färdighet

Jag konstaterade nöjd igår att det inte tog många minuter innan jag kunde hela låten
vi ska repa på fredag utantill - hoppas jag inte blir alltför nervös bara och inte spelar
fullt ut. Jag blir så självmedveten när jag ska göra något framför folk som jag inte har
100% koll på. Dumt, jag vet.


Jag ska så småningom se till att fixa ny design till bloggen också, även om jag inte har
så många läsare så gillar jag ju att blogga för min egen skull och det är ju mycket roligare
att ha en snygg design att titta på än denna tråkiga. Har så länge tänkt byta ut den!
Tänkte på det häromdagen faktiskt, att det är rätt roligt att gå igenom gamla inlägg och
jämföra dem med hur man skriver nu. En ganska stor förändring har skett, tack och lov.
Var ju trots allt ett tag sedan man startade denna bloggen nu...


Nä, tillbaka till arbetet, hoppas tiden går fort för jag är grymt hungrig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0