Ny frisyr på G?

Eller kanske bara ny färg. Är så sugen på långt hår nu så det finns inte, det är annat
än när man för ett par år sedan klippte sig så kort att det var snaggat i nacken! Trivdes
bra i den frisyren dock. Det värsta jag gjort är nog fortfarande när jag blekte heeela
håret. Det faktum att de flesta salongerna i Borås vägrade bleka hela håret på en gång
hindrade mig inte, fast nog skulle jag tagit det lite mer på allvar...


Jag gick runt med blont fluff på huvudet, mitt annars så blanka och jobbigt glansiga hår
(jag har sånt hår som glider ur alla frisyrer) blev snustorrt. Inte kul. Nu vill jag göra håret
ljusare igen, jag har svart hår i längderna som ska bli ljusbrunt. Är nervös för att få torrt
hår igen... Men det ger sig, kan ju inte bli värre än förra gången jag blekte det i alla fall.
Denna gång är det ju hos en mer seriös frisör också... Men vi får se!



Kanske något i stil med den vänstra bilden? Jag gillar det i alla fall, det känns
fräschare än min "fina" färg med utväxt jag har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0