Morgonen är redan över...

...och har lämnat plats åt förmiddagen. Nästan, i alla fall. Det är så skumt, bara på ett par
timmar har världen utanför fönstret gått från ganska grått, till snöfall, till totalt solsken som
nu! I morse sa mamma faktiskt att det skulle bli snö igen, men jag sa kaxigt "Över min döda
kropp." På min begäran har i alla fall solen kommit tillbaka, efter en liten stunds snö. Hoppas
det stannar där, gillar inte alls att det ska bli snö i helgen. Hoppas de har fel!


Idag ska jag återigen tillbaka till blodcentralen och tappas på blod, är inte alls nervös denna
gång dock, ska bara komma ihåg att äta och dricka mer noga för förra gången blev jag en
aning yr i huvudet efteråt. Det är verkligen inte alls så farligt som det låter, det där med att ge
blod. Nålen som sägs vara så tjock känns inte mer än ett vanligt blodprov, t.o.m. mindre
tycker jag! Fast det är klart, det beror ju på vem det är som sticker...


Nu är det dags för tiofikat. Jag längtar efter min kiwi och mina minimorötter! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0