Måndag igen...

...och det har redan gått ännu en vecka. En vecka går så fort nu, men vårvädret håller
i sig och solen skiner. Idag var det nästan två plusgrader när jag gick hemifrån vid halv åtta,
kärlek på det!


I helgen har jag knappt varit i stan alls. Lördagen spenderades på landet hos min bror och
hans familj där jag och Manne hjälpte till att bära bort en massa skräp från deras loft. Manne
såg ut att tycka att det var roligt att få mosa en massa möbler med en slägga, typiskt killar!
Fast jag måste erkänna att det faktiskt hade sin charm. ;) Vi var en hel del folk som sedan åt
lunch tillsammans, riktigt mysigt när familjen samlas sådär.


På kvällen åkte jag och Manne ut till min far i Töllsjö, en liten lugn håla på landet det med. Där
blev det god mat och godis framför TV:n tillsammans med min far och hans tjej Susann. Såg
första Saw-filmen, var så längesen jag såg den. Hade glömt av hur bra den är!


Söndagen gick åt till att besöka min farmor och farfar som bor bara hundra meter från min far,
min kusin och hans familj kom också och hade med sig sin lilla nyfödda son som jag inte än
hunnit se, riktigt fin var han! Vid det här laget har Manne hunnit träffa stora delar av min släkt,
även om många återstår. Det är mysigt. Att han alltid är så optimistisk med saker och ting är
så uppfriskande att ha i sitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0