Jag har färgat håret!

Igår färgade jag ju håret, gick dit med planer på att bleka bort det svarta i längderna och
ersätta det med en ljusare brun till att börja med, gick därifrån med kopparbrunt hår
istället! Jag vet inte vad det var som hände, vi blekte bort det svarta och kvar fanns det
röda jag haft innan, insåg att det inte såg så tokigt ut så jag sa att vi skulle köra på det.
Tänkte att om jag ångrar mig så är det ju inte så svårt att färga över med brunt sen.
Fast det blir inte aktuellt på ett bra tag, jag är faktiskt himla nöjd!


Fast vet ni hur länge jag satt där? I fyra timmar. Det tog hur lång tid som helst, men då
kostade det bara sjuka 350 kr också, så det var så värt det. Köpte till en massa bra
produkter till håret också, och även efter det kostade det totalt mindre än jag trodde.
Underbart!


Lägger in före och efterbilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0