Jag är seg på att blogga...

...för som jag skriver i varje inlägg i princip så går tiden så himla fort. Idag jobbade jag över
i en och en halv timma, och tiden bara sprang iväg. Jag får mycket gjort på jobbet nu för
tiden, är så produktiv så det är inte klokt, men det innebär att andra saker försummas. Som
träningen. Och bloggen, för det är ju himla roligt att skriva!


I tisdags tömdes jag på 4,5 dl blod, och det gick jättebra! Första gången jag gav blod var jag
så himla nervös, hade fått berättat monsterhistorier om hur tjock nålen var, och på grund av
den nervositeten gick det otroligt långsamt - visste ni att blodet rinner långsammare när man
är nervös/uppstressad? Jag satt där i 15-20 minuter den gången, sköterskan fick t.o.m. lirka
med nålen. Denna gången tog det bara sex och en halv minut att få det avklarat - och jag var
inte yr alls efteråt. Jag är himla nöjd faktiskt - känns så bra att gå därifrån och ha gjort skillnad
för någon. Donerade reseersättningen till Barncancerfonden också, varför ge blod och sedan
ta 50 spänn för det? Känns lite motsägelsefullt när man väl har jobb och lön.


Har dessutom precis köpt biljett till Metaltown! Den 26-27 juni kommer jag att vara i extas.
Jag längtar verkligen! Humöret är bra nu, snart blir det säng, bok och järntablett. Mmmm.




Denna låt ska vi repa på fredag: Nickelback med Next Contestant. Rätt okej faktiskt.
Är han paranoid eller vad? ;D

Kommentarer
Postat av: The Manne

bara så du vet är det ingen återvändo nu mera. det blir tatuering på fredag så att du inte kan neka att du är med.

jag tror inte han är paranoid bara lite "beskyddande" puss!

2009-03-26 @ 12:20:57
Postat av: Looooolls

Vart gör man detta nånstans då? Ger blod, alltså. Kram! :)

2009-03-27 @ 10:48:21
URL: http://blueeyed.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Manne: Någon tatuering kommer jag aldrig att gå med på! Och när du kallar honom beskyddande så skrämmer det mig lite, för det är ju ett positivt ord. :P



Höna-Pöna: Man ringer till blodcentralen för att få en tid. Det ligger bara två minuter från huvudingången till lasarettet, man går åt vänster. Du kan få numret av mig om du vill :)

2009-04-02 @ 08:14:39
Postat av: Rockfen

Manne: Någon tatuering kommer jag aldrig att gå med på! Och när du kallar honom beskyddande så skrämmer det mig lite, för det är ju ett positivt ord. :P



Höna-Pöna: Man ringer till blodcentralen för att få en tid. Det ligger bara två minuter från huvudingången till lasarettet, man går åt vänster. Du kan få numret av mig om du vill :)

2009-04-02 @ 08:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0