Helgen...

...har varit bra. I lördags kom Elin över och så gjorde vi oss i ordning till Matildas
födelsedagsfest. Träffade glada bildare från Bäckängtiden, vilket var mycket mycket
välkommet, stämningen var skön och jag var på gott humör. Det slutade med att vi
gick till Trädgårn, och jag hade till och med roligt! Det var längesen jag hade riktigt
roligt när jag var ute, har haft en soffperiod ett bra tag nu med film och choklad.
Att jag träffade Petro och Sebastian gjorde inte saken sämre heller, efter Trägårn
gick vi till McDonalds och det var längesen den maten smakade så gott!


I söndags slappade jag och Manne framför ännu en skräckfilm, The Boogeyman,
sen åkte vi en sväng till Knalleland. Jag köpte lite saker till rummet, nytt påslakan
och en förvaringskorg också. Nu ska där bli ordning! Köpte ju en ny säng på Ikea
för en vecka sedan, efter X antal veckor sovandes på golvet så kände jag i axlarna
att det var dags. Den är helt underbar, mjuk, mysig och stor. Lovely.
Ikväll skippar jag träningen för att städa rummet. Jag har bestämt mig för att det
ska bli jättefint.


Filmen vi tittade på i söndags, inte så bra som jag trodde men scenen i början
var cool. Var för övrigt fortfarande omskakad igår efter Motorsågsmassakern. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0