Idag tog jag ett stort steg i rätt riktning...

...när det kommer till att utmana mina rädslor. Det är konstigt (och ganska störande) hur
vi kan ha en tendens att hindra oss själva att göra vad vi innerst inne vill bara för att vi är
rädda. Och rädslan kan tyckas löjlig - hur farligt kan det egentligen vara att hålla i en bas
framför folk? Men jag har av någon anledning tyckt att det varit jättejobbigt bara att tänka
sig att stå på en scen framför folk, om än bara ett par personer. Idag följde jag med Manne
när han repade med sitt band - och jag spelade bas. Stundvis var det t.o.m. riktigt roligt!


Jag har så länge velat göra just detta - utmana mig själv, inse att man inte kan vara bäst
på allt från början, försöka ha lite självdistans. Idag kom jag ett steg på vägen. Det känns skönt.



Färgen syns inte så tydligt här, men till vänster är så mörk jag var, till höger är hur ljus jag
är nu, dock ser den nya färgen mörkare ut på bilden än vad den är.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wie, vad fint det blev! ;D

2009-03-21 @ 13:17:22
URL: http://sandyfraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0