Herregud.

Var tog min energi vägen? Brukar aldrig vara såhär trött på dagarna som jag är idag,
orkade inte ens tänka tanken att släpa med mig kläder och träna på lunchen. I och
för sig hinner jag inte heller, har en hel del att göra dessa dagar och värre lär det bli!
Tur att jag gillar att ha lite fart i livet...



Idag är vi förmodligen fulltaliga på repet, är en aning nervös, lär hinna bli det i alla fall.
Igår satt jag och Manne och gick igenom låten, den är inte alls så svår så det blir säkert
bra. Ska faktiskt bli riktigt roligt! Egentligen har vi haft tid varje fredag från nio till elva, men
det är ju en rätt dum tid att ha så vi flyttade det till tisdagar åtta till halv tio. Kvällstrött som
jag är så lär jag väl stupa i säng så fort vi kommer innanför dörren ikväll!
Underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0