En överraskning blev det allt:

Igår fikade jag med Jeanette efter jobbet, en vän jag inte sett på flera veckor. Vi gick
till ett café som funnits ett ganska bra tag men som jag aldrig varit på innan, ett litet,
hemtrevligt, charmigt sådant. Kaffeakademien heter det, ska definitivt ta med andra
vänner dit!


Hursomhelst, vid åttatiden började jag bege mig hemåt, fick ett sms från Manne där
han skrev att jag skulle ringa när jag var tio minuter hemifrån. Herregud, vad har han
nu hittat på,
tänker jag men är ändå ganska förväntansfull.


När jag kommer hem möts jag av ett stort flin och en härlig massagestund! Det trodde
jag verkligen inte, jag trodde att han skulle retas med mig efter vårt lilla mogna samtal
på dagen, men icke. Jag var t.o.m. så snäll att jag berättade om taklampan, och då sa han
att han vetat det hela tiden. Visst, sa jag till honom, det är klart att du har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0