En ny dag...

...som började underbart bra, även om himlen utanför kontorsfönstret nu är grå så
var det första jag såg när jag vaknade blå himmel utanför sovrumsfönstret, underbart!
Temperaturen har höjts ett par grader också i min lilla stad, vilket är micket välkommet.


Varje torsdag säger jag det: "Nu är det redan fredag imorrn igen!" Det har blivit en
klassiker, men är det inte sant? Tycker inte ni också att tiden bara flyger iväg? Det var
ju alldeles nyss som det var februari, nu har redan halva mars gått! Man har en del
att se fram emot i alla fall, framförallt våren.


Jag har redan bytt bort min tjocka jacka mot en tunnare kappa, även om jag fryser en
aning i den så är det värt det. Det är lugnt, för snart kommer alla tussilago!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0