Back to work

Se, pauserna blir allt lite kortare för varje gång, härligt!


Har passat Albin, min lilla brorson, så han har suttit med mig i receptionen en stund idag. Som tack
för hjälpen hade min svägerska bakat en kaka som hon tog med sig. Lite dumt att jag redan brutit mot
min och Mannes överenskommelse om att inte äta godis och liknande denna veckan, men men, han
får väl en Pepsi då som kompensation!


Albin är allt bra mysig, en riktigt bestämd liten kille, det blir ingen vila när han är med men det är
ändå alltid lika mysigt. Lite roligt att en kund trodde att det var min son. "Jaså, han är med mamma på
jobbet idag." Jag svarade att jag nog väntar några år till och skrattade lite, men man måste erkänna att
man ibland önskar att den tiden var närmare. Men det kommer, en dag...


Nu ska jag ta itu med deklarationerna! <3
Ha en underbar dag i solskenet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, sööt! :)

2009-06-01 @ 16:34:26
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Hihi, jag veeet. ;D

2009-06-02 @ 10:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0