Vad blir det för dag idag?

Mysdag! Har funderat ett tag på vad man känner för, nu är det mat och film som hägrar. Och soffan då,
förstås. Eftersom jag bytt telefon så har jag i princip inga nummer kvar, det måste åtgärdas. Kanske
skulle man använda sig av Facebook, som håller koll på så mycket åt en? Det är läskigt hur mycket
man kan veta om folk utan att ens skicka en vänförfrågan, efter det sträcker sig möjligheterna ännu
längre. Måste säga att jag beundrar dem som inte skaffat det.


Marriage heter filmen vi ska se idag. Tyckte att den såg lovande ut både på baksida och framsida, så
det blir säkert finfint. Efter det får vi se vad som händer. Allt beror på om jag får tag på lite nummer.
Oh, the mystery...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0