Nattliga aktiviteter

Hur kommer det sig att man blir så himla driftig och kreativ på natten ibland? Man sitter och filar på
än det ena, än det andra projektet tills man inser att klockan är kvart över ett. Som nu. Hur tusan gick
det till? Nåväl, har man semester så har man.


Jag och Manne har ett gemensamt projekt vi fixat med, får se vart det leder. Funderar också på en
teckning jag ska börja med snart men inte riktigt hittat tid till. Sedan har jag en massa andra saker
jag planerar som jag tyvärr inte kan skriva här, mohahaha, det är gött att vara lite hemlig ibland!
Känner hursomhelst att jag har ett driv nu, att jag vill framåt. Det är en underbar känsla.


Det blev Liseberg häromkvällen, jag, Manne, pappa och hans tjej Susann. De dansade, jag fick
allt till ett par danser med pappa jag med, sedan spelade jag och Manne på hjulen resten av kvällen.
Det är inte ofta man bara strosar på Liseberg, jag befinner mig alltid i ett hypertillstånd när jag väl är
där, som ett barn på julafton ungefär. Kommer nog att bli sån på fredag då vi ska dit ett helt gäng,
men det får de stå ut med. ;)



Pappas fina hönor som jag passade på att mata innan vi drog iväg till Liseberg.
Det är mysigt att de är så tama!


Blä, nu krånglar blogg.se, får väl lägga in bilderna från Liseberg nästa gång!
Ta hand om er. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0