Myskväll

Det blev ankmatning ikväll igen - fortsätter vi såhär så kommer alla Borås ankor att flyta omkring som
små tjockisar med pyttesmå vingar. Låt oss hoppas att vi inte går så långt, det vore ju nästan
djurplågeri att se de små stackarna helt lost utan att kunna flyga. Nej, fy.


Hursomhelst, idag städade jag och Manne hela rummet och det var inte lite damm där inne! Vi gick
också och gjorde oss av med en massa kläder jag rensat ur min garderob, mycket välbehöveligt då
de där kassarna inte direkt gjort rummet mindre dammigt. Känner mig riktigt duktig faktiskt, så
himla skönt också att kunna glida runt på stan utan några som helst planer på något. Bekymmerslöst.


Imorrn däremot, då delar jag och Manne upp oss. Han ska på killkväll, och jag på tjejkväll. Bastu,
ansiktsmasker, lite vin, mycket skvaller och fina tjejer, kommer nog bli hur bra som helst. <3
Life is good.



Mina kläder som jag modigt rensat ur, nu skulle man varit storbloggare
och tjänat multum på "bloppis". Är man vanlig Svensson så är man!



Vi träffade Arion, som nog har världens minsta händer! Kände mig rätt
manlig när vi jämförde våra faktiskt...



Vi skrattade en hel del åt denna vovve, som fick syn på en brödbit vi kastat
till ankorna. Han försökte verkligen få tag på den, stackarn.



Emo-bild från bussen, hade på mig min jeansskjorta idag, den är mys.





Kommentarer
Postat av: Sandra

"Say YES to life!". Hehehe.. :D (Har du sett den filmen, "YES MAN"? Så himla rolig.) Nej, men du får ha det superkul med tjejerna ikväll! :) Kramkram*

2009-07-15 @ 11:36:17
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åhå, Arion och jag är kusiner ^^



Hittade din blogg nu, var fint att få lite uppdatering om hur du har det :D

2009-09-09 @ 23:54:34
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: Rockfen

Ja, det visste jag faktiskt nu när jag tänker efter, kommer ihåg att du berättat det tidigare.



Vad roligt att du tycker det, titta gärna in igen om du har lust! Kolla in din också med jämna mellanrum. <3

2009-09-22 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0