Mitt liv är verkligen allt annat än tråkigt just nu...

Sen sist har jag hunnit komma hem från vår cykelsemester, hade en underbar tid tillsammans
med bra vänner, det var sådär riktigt mysigt och spontant, ni vet, när man kan slappna av och
bara vara. Mycket välkommet.


Idag åkte jag och Manne ner till stan, för inte är det roligt att sitta hemma när man känner sig
sådär rastlös! Vi visste inte alls vad vi skulle hitta på, men det slutade med att vi sprang in i en
av mina kompisar från högstadiet med tillhörande flickvän, så vi stack till Laserdome efter att ha
ringt dit Viktor också. Jag vann nästan över Manne idag, som alltid vinner annars, så jag var stolt
nörd. 20 poäng ifrån, in your face Manne!


Efter det satt jag, Viktor och Manne vid Viskan och matade änder, jag sprang t.o.m. en extra gång
till Ica för att köpa bröd. Jag älskar att mata ankor! Spelar nästan ingen roll vilken fågel som besöker
mig när jag äter, jag kan inte låta bli att mata dem. Fiskmåsar inräknade.



Viktor, Manne och jag vid Viskan. Jag vet inte vad för halvleende mitt ansikte
stelnat i, men jag bjuder på den!



De kom rätt nära där vi satt, så fina.



Mamma Anka.



Manne är alltid så snäll mot Viktor, kastar bröd och säger att han har en stor
rumpa. Men jag skyddar honom. Förutom när jag fotar, då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0