Mat, någon?

Är så hungrig att jag inte vet var jag ska ta vägen, det är alltid likadant. På jobbet har jag lunch mellan
halv ett och halv två, från kvart över tolv funkar jag inte längre. Blir lite simmig i blicken och inser att det
nog är bäst att jag skriver ett blogginlägg istället - kul va?


Det är redan torsdag idag. Visserligen är det så att veckorna går fortare när man jobbar (även om lilla
semestern flög iväg) men det är lite lustigt att man är så snabb med att falla in i rutinerna igen. Men jag
gillar det. Upp, uträtta saker på dagen, sedan så fort man slutat så umgås man med vänner, efter det
hem i lagom tid för att sova. Idag ska jag träffa Linn, Vickan, Emil, Viktor och såklart Manne, så ska vi
ströva runt på Torsdagskvällen här i Borås. Förhoppningsvis hänger Emsa på också. <3
En bra kväll? Det är jag säker på.


Mitt liv är så bra just nu. *

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va, är det torsdag idag!? o_o

Jag var helt bombsäker på att det var onsdag.. haha. Ja, denna veckan verkar bara flyga förbi! Vem/vilka spelar på Torsdagskvällen? :)

2009-07-30 @ 13:11:11
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Jag vet, visst går dagarna fort? Det var Rydell och Qvick (eller hur namnet stavas) som spelade, men vi satt mest och fikade som vanligt. ^^

2009-08-02 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0