Liseberg ikväll?

Som det ser ut nu så kanske det är där vi hamnar - ringde min kära far och han pratade om att vi kanske
ska dra dit. De ska dansa (slutar väl med att jag också gör det) och jag och Manne kanske åker något.
Annars strosar vi väl bara runt och myser kan jag tänka mig. <3


I onsdags blev det tjejkväll som planerat, och även om det varken blev ansiktsmask eller nagellack så
var det riktigt mysigt att bänka sig framför TV:n med tjejerna och bara tjata bort några timmar. Vi såg på
So you think you can dance? och jag måste säga att det är ett rätt bra program även om jag var lite
skeptisk till en början. Alltsomallt en riktigt bra kväll!


Sitter här och väntar på att pastan ska koka klart så att jag och Manne kan äta snart. Är riktigt hungrig.
Funderar litegrann, det är så mycket jag vill göra just nu, tiden räcker inte riktigt till. Jag har en bunt
drömmar som väntar på att besannas, och jag håller på att välja vilken av dem jag ska börja med.
Fast det är ju ett ganska angenämt problem - bättre det än att inte ha drömmar alls. Man måste ju ha
ett driv för att trivas, jag måste det i alla fall. Snart, så. <3


Tjejgänget från i onsdags, minus Aina och Petro som jag tyvärr aldrig fick
med på bild. Anna, Ammi, LillAnna och Emsa.



Och så jag, nöjd och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0