Jag är igång igen!

Denna vecka började jag jobba efter tre veckors semester. Och visst känns det, det är ju alltid en
övergång och den är alltid jobbig, av någon anledning. Jag gillar att komma igång igen, rutiner and
so on, men jag tycker att man ändå alltid känner sig lite halvskum innan man vant sig. Fast nu är jag
ju inne på tredje dagen, I'm on my way. *


Tänkte lägga in lite bilder från Liseberg, var ju där i fredags, men har ingen USB-kabel på jobbet så
det får bli när tid finns. Vi hade i alla fall jätteroligt, det var jag, Manne, Linn, Vickan, Emil, Viktor, min
kära lillasyster Linda och hennes pojkvän Alex. Ett riktigt härligt gäng! Sen har vi hunnit umgås ett
flertal gånger sedan dess, och denna veckan lär det bli några dagar i rad också. 

Dagens aktivitet:


BIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0