Spontanlyx på kvällskvisten

Idag tittade familjen på en film, The Bucket List heter den. Den var riktigt bra tyckte jag,
med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Handlade om två gubbar som får reda på
att de är dödssjuka, så träffas de på sjukhuset för att de ligger i samma rum.
De bestämmer sig för att skriva en lista på saker de vill göra innan de dör, och så
försöker de fullfölja den. Tänkvärd faktiskt.


Efter det fick jag ett infall, så jag slängde fram ansiktmasken och nagellacken för att
fixa lite. Det blev att jag och syrran testade en värmande mask, som blev jättevarm,
vilket jag ärligt inte väntade mig. Hursomhelst, nu sitter jag här med nagellack på alla
mina naglar och len hud i ansiktet, och snart blir det Sims igen! <3
Underbart.


Nu ska Manne få se sin trailer som han tjatat om ett bra tag nu! :*
<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Neej, du var inte tråkig! Det var bara ett tråkigt sätt att ses på. :) Vi får absolut ta den där fikan snart, ja! hihi

2009-01-05 @ 02:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0