Slöseri med tid.

Sitter på jobbet, men har fastnat och för tillfället finns ingen tillgänglig att fråga, så
det är väl bara att vänta med det tills de kommer tillbaka. Det är rätt lugnt nu efter
lunch, telefonen ringer inte och ingen kommer in genom dörren. En lugn dag i
receptionen helt enkelt. ^^


Känns dock som lite slöseri med tid att inte kunna gå vidare med arbetet, men det
ger sig ju. Jag har fått höra skräckhistorier på jobbet om månaden januari, hur hemskt
stressigt det är då och jag visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig. Men faktiskt,
efter ett litet ryck med arbetet så ser i alla fall nästa vecka hyfsat lugn ut. Vi får se vad
som händer veckan efter det. ;)


Får ge mig i kast med en annan uppgift, vi får se hur jag löser den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0