Gott nytt år!

Tänkte slänga in en hälsning till alla, så Gott nytt år! Själv blev det en lugn kväll
hemma under gårdagen, lite matlagning och film för att sedan gå ner till torget
och kolla in fyrverkerierna. Det var dock inte så lugnt - de gick av och smällde på
gatan med jämna mellanrum, och jag tror att en tjej nog fick en i ansiktet, usch.
Egentligen gillar jag inte sånt, även om färgerna är vackra. En sak är ju säker -
de är vackrare på avstånd!


För övrigt känner jag att jag inte har kontroll på saker och ting, pluggandet t.ex.
Jag måste ta tag i det idag! Sedan skulle det ju inte skada med lite städning av
rummet. Imorrn ska jag jobba en dag för att sedan börja som vanligt den sjunde.
Det är skönt att man ändå har såpass mycket ledigt. ^^


Det känns som om detta året är lite trögt i starten, haha. Fast det är kanske så
det ska vara, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0