Full rulle på familjefronten

Åh, vad trött jag är! Imorrn är det redan söndag, det känns som som helgen bara försvunnit.
Kan bero på att jag är så sömnig nuförtiden, känns som att oavsett hur mycket man sover
så räcker det inte. Jag skulle kunna sova i flera dygn. ^^


Idag har varit en bra dag, vi har haft besök av min bror, hans fru och min brorson Albin. Det
var riktigt roligt faktiskt. De kom redan vid 10:30 på morgonen och stannade till 18:00.
Dessutom kom min mormor på spontanbesök, så det blev praktiskt taget släktkalas!
Riktigt mysigt. Vi åt middag tillsammans och jag lekte med Albin hela dagen. Han är ett
riktigt litet energiknippe, inte stilla en sekund, så det var faktiskt första gången någonsin som
han låg jämte mig i soffan och tittade på film idag. Så söt är han.


Det blir inte överdrivet sent idag, känner jag. Mina ögonlock är tunga, så det blir sängen
nästa. Imorrn blir det plugg ett litet tag, sen får man se vad man hittar på. Skönt med helg.
Sov sött! <3


Lilla Albin, tänk att han redan är över två år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0