En av dagens höjdpunkter!

Mat kan verkligen höja upp humöret vilken dag som helst - men lagom är ändå bäst.
Idag till exempel: Jag och min kära svägerska/arbetskamrat bestämde oss för att åka
till Restaurang Cecil för att äta kinamat. Jag satte mig glatt vid bordet och började äta
i en himla fart, tjatade bort en trekvart på två minuter och glömde nästan av att jag åt.
Tills jag insåg hur himla proppmätt jag var.


Kom tillbaka till jobbet, och det var svårt att inte somna i stolen där i början! Har inte
varit så sömnig på hela veckan. Att jag dessutom glömde mina morötter jag skulle
ätit till mellanmål är inte heller bra. Men kinamat är väldigt gott, det är väl värt att
fokusera på. ^^


För övrigt kommer en annan lite humörhöjare hit idag och hälsar på: Albin.
Gjorde min dag bättre än alla måltider på Cecil sammanlagt. *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0