Andningen har kommit igång igen!

Jag mår redan bättre - så typiskt mig, jag skärper så lätt till mig på jobbet. Det är en av de
sakerna jag faktiskt gillar hos mig själv: Visst är jag väldigt duktig på att älta, men är jag på
jobbet så har jag faktiskt ganska lätt för att distansera mig från det. Jag skärper till huvudet
helt enkelt.


Tog tag i lite saker också, bland annat fick jag tiden på Divya Spa bekräftad. Den 19 februari
är det jag och min svägerska som ska få massage och ansiktsbehandlingar. Underbart!
En välkommen paus, dessutom har jag aldrig fått "riktig" massage innan. Härligt va?


Dessutom har jag fått lite saker gjorda här på kontoret, tanken på ett Starwars-maraton som
ska hållas i helgen gör heller inte humöret sämre, nej nej. Ska faktiskt på tal om det ringa de
vänner som ska delta, så kan vi fixa med planering och tider och sånt. Längesen man sov
över ett härligt gäng, ska bli kul!



Snart, snart, snart! Längtar som bara den.
Foto: http://www.collective.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0