Våren börjar i alla fall närma sig

Ibland blir man onödigt negativ, eller hur? Det är då det är så härligt när man försöker
göra något konstruktivt för att bli av med det och det faktiskt fungerar. Som idag. Solen
sken utanför fönstret och jag får ett sms av Emsa. "Känner du för en solig vinterpromenad?"
Klart jag gjorde! Så det var vad min lunch gick åt till. Humörhöjare, verkligen!


I fredags träffade jag underbara Malte, vi åt middag och gick på bio efteråt, riktigt mysigt var
det, och så himla roligt att se honom igen! Trots att Göteborg inte ligger så jättelångt bort
så ses man ändå så sällan, så vi får ta och skärpa oss. ^^
Såg Australia på bio, haha, inget bra tecken när man skrattar åt en film som inte är en komedi.
Men det blev det, eftersom de samlat alla klyschor som finns om Australien och klämt in det
i en film. Underhållande även om den inte var så bra, så helt klart sevärd!


Nu ska jag äntligen hem, dagen gick fort, men den har även varit lite påfrestande.
Saknar min älsklings kramar nu, han är alltid så varm. Här på kontoret har oljan i
pannan tagit slut, så jag är iskall!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0