Träningsvärk i mängder

Igår tränade jag. Jag inte bara tränade, jag pressade mig själv hårt. Det var så grymt roligt
igår faktiskt, och då blir det ju så att man orkar lite extra! Och det tog, ska ni veta. Idag
vaknade jag med medelträningsvärk, den var inte så värst extrem, men på bara ett par
timmar har den avancerat och blivit allt mer påtaglig. Nu kan jag inte ens böja mig ner och
ta upp något från golvet snabbt, det går ytterst långsamt. Detta trots extra stretch igår.
Men vet ni vad? Jag gillar det.


Idag blir det en slapp dag, det känner jag starkt. Det blir läsning, god mat, Sims 2 och
kanske målar jag lite med mina pastellkritor. Vi får se. Det är en underbar dag idag, det
var längesen jag kände sånt extremt lugn som nu. Manne sitter jämte mig och spelar
sitt kära Fallout 3 som han fick i julklapp av mig, jag ska spela lite Sims 2 samtidigt, som
sagt. Det är ju också ett sätt att umgås, men då förutsätter det att båda är lika nördiga. ^^


Min nördiga pojkvän lade såklart genast märke till att denna
bilden laddades upp. "Åååh, det är dom jag är med nu!"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är så gött att ha en kompis som

man kan spela lite dataspel med ibland! :D

2009-02-08 @ 15:15:44
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Eller hur! Bra att vi är lika nördiga liksom.

2009-02-13 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0