Mys både till mig och pojkvännen

Var på ICA på lunchen idag, svägerskan skulle handla lite mat och jag tänkte att det
är ju alltid roligt att komma ut litegrann. Köpte lite päron och morötter, äter så mycket
av det just nu, och gick sedan förbi de fruktade godishyllorna i kassan. Man kan ju
aldrig låta bli att plocka med sig något därifrån! Fast idag var jag duktig...


...och köpte ingenting till mig, utan till Manne. Ni vet de där Me-to-younallarna? Hittade
choklad med dem på framsidan, riktigt gulliga faktiskt, och även om det inte är Alla
Hjärtans Dag än så ville jag köpa något just idag. Fick sedan syn på Glamour vid
kassan, så medan jag läser i den ikväll så får Manne mumsa på sin choklad. Mys!


Jag älskar honom så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0