Mingel på G!

Jag älskar när man får trevliga överraskningar, som när man glömt att något riktigt
roligt ska hända dagen efter och plötsligt kommer på det, eller som idag, när Emsa
smsar och frågar om jag vill följa med på utdelning av Debutantpriset imorrn. Det
visar sig att en vän till oss, allas vår käre Ivan, har vunnit en novelltävling och ska få
pris. Självklart vill man inte missa detta, och humöret höjs ännu mer när han berättar
att det är mingel efteråt och han får ta med sig tre-fyra pers. Underbart!

En chans till att klä upp sig lite, uppleva lite vardagsglamour och träffa vänner, vem
tackar nej till det? Jag har ju inte direkt varit ute i svängarna det senaste, om man
säger så, dessutom saknar jag mina fina vänner också. Ska bli grymt kul!

På torsdag blir det spabehandling också, äntligen. Helkroppsmassage och ansikts-
behandling. Ännu ett plus i kanten. Och på fredag blir det utgång med tjejerna, även
detta var ett bra tag sedan. På torsdag släpps också The Sims 3, så i helgen har jag
många timmar på mig att testa det. Ska köpa ny dator då också.

Nu händer det mycket! *
Lägger ut bilder från imorrn om jag har kamera med mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow, vad roligt för honom! :D hoppas att ni får det skoj!

2009-02-17 @ 22:24:37
URL: http://sandyfraction.blogg.se/
Postat av: Rockfen

Ja, han är ju så duktig också! :)

Det var trevligt. :D

2009-02-23 @ 08:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0