Lite snö förgyller vardagen...

...för då är det inte bara grått längre! När jag kom ut genom dörren imorse möttes jag av ett
kritvitt sagolandskap kändes det som, och mitt humör höjdes även efter denna natt. Helt
ärligt så var denna den konstigaste natten på länge, för det första somnade jag för sent,
sen ringer Mannes kompis, sen somnar jag om, sen ringer en kompis till mig, men jag är
för trött för att svara, sen somnar jag och drömmer konstigt, sen vaknar jag igen. Helskumt.
Är pigg nu dock, det behövs för denna veckan måste jag vara produktiv!


Övningskörde ett bra tag med pappa igår, det går bra faktiskt, så länge jag behåller mitt lugn.
Fast det är klart, nu när jag inte är van bilförare direkt så är det jättejobbigt när jag hamnar i
en stressig situation och min hjärna bara låser sig. Som igår. Jag hamnade i bilkö, blir stressad,
för ryckiga rörelser, får kärringstopp. Inte en gång, utan tre. Haha, sitter och ylar bakom ratten
helt hysterisk, så himla typiskt mig verkligen, speciellt när man har 2000 andra saker i huvudet
som stressar en, var ju inte körningen egentligen. Fast det brukar ju bli så. ^^
Hursomhelst så gav jag mig själv en lugnande känslomässig örfil, skärpte till mig och körde
ut på motorvägen för första gången i mitt liv. Det gick bra!


Ha en bra dag allihop! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0