Jag funderar på ny familjemedlem

Jag börjar ju fundera på att flytta hemifrån, faktiskt. Det blir inte än på ett tag, men jag börjar
vilja skaffa något eget i alla fall. Flytta ihop vill jag inte riktigt än faktiskt, känner att det har man
tid för när det är dags. Vi får se hur det blir med det.


Jag är ju en riktig hundnörd. Vet dock med mig att det vore själviskt att skaffa en hund nu när
jag jobbar från åtta till fem måndag till fredag. Var skulle jag ha den då, liksom? Man kan ju
inte bara lämna hunden hemma själv i en lägenhet. Det skulle jag aldrig kunna göra. Så min
dröm får vänta på sig lite till.


Igår var jag och Manne på stan. Vi gick in i en djuraffär, och ner till gnagarna. Nu är jag ju sjukt
allergisk mot kanin (fast det gör inte så mycket, för det är inte det jag vill ha) men jag skulle
verkligen kunna tänka mig att ha en råtta, eller ett marsvin! Pratade med ägaren till affären, och
han sa att dvärghamstrar är allergivänliga. Det fick igång mina funderingar. Om jag skulle skaffa
råtta, skulle jag kunna ha två. Det hade vart nåt. <3



Jag vill ha en vit råtta med gråa fläckar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aw, råttor är jättetrevliga och mysiga husdjur! :)

Saknar mina små... Man måste dock ha 2 stycken.

Annars kan de bli olyckliga. ^^

2009-02-10 @ 20:11:37
Postat av: Rockfen

Jag vet, det är två jag skulle ha i så fall. Oavsett djur så vill jag helst inte ha bara ett. Fast det beror ju också på. ^^

2009-02-11 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0