Jag är positivt överraskad!

Jag är ju inne i min träning igen - efter alla månader utan träning tar det därför ganska
mycket per gång. Jag har ju den uppfattningen, även om jag vet att det inte är sant - att
får jag inte träningsvärk så har det inte tagit. När jag var vältränad, vilket är ett bra tag
sedan nu, så fick jag nästan aldrig träningsvärk trots att jag tog i så det sved i musklerna.
Jag blev alltid like besviken.


Testade Core under den tiden, men kände inte att det var något för mig eftersom det inte
kändes som att det tog. I onsdags provade jag det igen, och upptäckte att jag har muskler
på magen som jag inte ens visste att jag hade! Träningsvärken (visserligen måttlig) har
spridit sig längs hela sidan, och jag har en riktigt skön känsla i musklerna nu dagen efter.

Igår upptäckte jag också att jag har magrutor! De syns inte så tydligt än, men banne mig,
vad vältränad jag ska vara i sommar! Riktigt pepp är jag. Go me!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0