Inspiration

Ute singlar nya flingor mot marken denna morgon, för bara ett par dagar skrev jag ju om
att jag ville ha mer snö, och nu har jag fått det också. Det gillar jag.


Fredag igen, känns verkligen som om veckorna bara svischar förbi, inte sant? Idag ska
jag träna och svettas, svettas, svettas, som kompensation att jag inte gjort det en enda
gång hittills denna vecka. Magen har krånglat (Magkatarr?) och lite sånt, så har tagit det
väldigt lugnt. Idag ska jag dock bränna!


För övrigt är logiken jag talade om ännu längre bort nu, och en ände på saker och ting
låter vänta på sig. Men det är ju också positivt om det flöde jag nu kanske öppnat kan
fortsätta att vara spontant, för då lär ju inte inspirationen vänta på sig. Man kan faktiskt
hämta något positivt ut allt, nästan.


Min främsta inspirationskälla är musiken, som alltid. "Snuff" är en låt jag kan
relatera till allt oftare nuförtiden. Lyssna genom hela låten, blunda och känn
efter. Jag får utlopp för mycket genom att göra det, och jag vet en hel del som
skulle gilla låten väldigt mycket. Slipknot är underbara.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, eller hur! :) Det är ju det som är det bästa; att allt längtande kan överösa "H" med en massa kärlek när vi ses <3 ... haha.



Vad duktig du är som håller igång hälsan!

Hur ser dagens träning ut? ^^

2009-02-06 @ 16:09:11
URL: http://sandyfraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0