Godmorgon!

Jag kom till jobbet för ungefär en timma sedan, har småpysslat här lite, men drar mig för att
sätta igång med den där momsen som jag inte riktigt fattar till hundra procent. Vissa är inga
problem alls, framförallt inte när man bokfört det själv ett tag tillbaka, för då vet man ju vad man
gjort och varför. Men ibland när andra gjort det så blir jag förvirrad, för man tänker ju annorlunda.
Men, den ska vara klar idag, damnit!


Sitter och funderar på om jag ska följa med till Thailand eller inte. Min pappa vill ta en sistaminuten-
resa till Thailand i mars, men jag är inte säker. Det vore visserligen underbart att åka iväg med
pappa och syrran, solen saknar jag också innerligt, men samtidigt funderar jag på pengarna.
Har ju sparat ihop en hel del vid det här laget, men tänker ändå att det kanske är bättre om jag
åker i sommar istället? Time will tell...



Ser ju inte helt fel ut alltså... Man blir helt klart frestad! Vi får se hur det blir.
Foto: resekatalogen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0