Alla Hjärtans Dag*

Lite sen uppdatering, men det är typiskt mig just nu. Hittar aldrig tid numera, men känner
samtidigt att jag lägger ner en massa tid på en massa saker. Lite motsägelsefullt, men
så känns det i alla fall.

På Alla Hjärtans Dag bestämde jag och Manne oss för att göra något annorlunda, så vi
åkte till Ulricehamn och åkte skidor! Det var väldigt mysigt, i början blev Manne lite putt
eftersom det inte satte sig med en gång, men efter ett tag så avancerade vi raskt bort
från barnbacken där jag peppat honom och över till större backar. Riktigt roligt var det!
Vädret var helt perfekt också, kritvit snö mot klarblå himmel, strålande sol och lagom
temperatur. Underbart.
Efter bussresan hem till Borås hyrde vi två säsonger av Vänner och köpte med oss godis
hem, väl hemma hade mamma redan köpt massa godis till oss som present. Men vi kan ju
alltid offra oss och äta upp det under veckan. Vi somnade iaf trötta och nöjda den kvällen,
har fortfarande träningsvärk i vaderna faktiskt. Vi har redan pratat med min kära far om att
åka tillbaka dit allihop, men det var riktigt mysigt att åka bara jag och Manne i lördags.
Längst uppe i backarna såg man ut över skogen och solnedgången.
Då var livet riktigt fint. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0