Ursäkter igen...

Jag vet, än en gång har tiden gått utan att jag kunnat blogga alls.
Den här gången har jag dock en del riktiga ursäkter:

- Flytt: Jag och Manne har flyttat ihop "på riktigt" i en egen lägenhet. Hela förra helgen spenderades
med att flytta saker, packa upp, fixa och dona, köpa hem saker vi behöver osv. Har kommit fram till
att det projektet kommer att ta åtskilliga veckor, tänk vad mycket saker man använder i vardagen som
man inte tänker på! Men vi trivs verkligen och det är skönt att kunna bestämma över vårt liv tillsammans,
bara vi. <3

- Inget internet: Nepp, vi har inget internet i den nya lägenheten, än. Men det kommer snarast, det är
ju rätt skönt att ha hemma, om än bara för att betala räkningarna. Vi lever rätt sparsamt hittills, men det
är precis så jag tänkt mig att det ska vara första gången man flyttar hemifrån.

- Lägenheten: Säga vad man vill, men det blir automatiskt mer jobb när man inte bor hemma längre.
Jag trivs dock rätt bra med detta och går gärna och pysslar, Manne också. Vi delar på ansvaret väldigt
bra, vilket är skönt. Jag har svårt att se oss bråka om disken, haha. När det kommer till det är det ju tur
att jag också är spelnörd, för om jag vill sätta mig flera timmar framför ett spel och koppla bort om-
världen, så förstår han. Och vice versa, såklart!



Det är så roligt att visa upp vårt nya hem för vänner. Vi hade Linn, Vickan och Emil över på fika i söndags,
fick en blomma som står i vårt köksfönster nu. Sen var min syster och hennes pojkvän där i lördags.
På fredag blir det tjejkväll med Linn, Vickan, Emil, Manne och Viktor, och då menar jag tjejkväll för samtliga.
Allt som vi tjejer känner för, det ska också killarna utsättas för. Masker, naglar osv. En annan gång kommer
vi att få tillbaka när de ska ha killkväll för oss, fasar redan nu. Men först är det vår tur, mohahaha!

På lördag ska jag ha 20-årsfest, för på söndag fyller jag 20 år. Känns skumt faktiskt. Men bilder kommer!

Ta hand om er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0