Jag drömmer om...

...höst: Trots att jag gillar sommarn och faktiskt känner mig lite snuvad på den i och med det
ganska dåliga vädret så ser jag fram emot hösten. Längtar till varm choklad, friska vindar,
färgerna på träden och stickade kläder. Hösten är en väldigt mysig årstid!

Bild: vendettanbettan.files.wordpress.com


...hund: Jag vet, jag vet, det är otroligt mycket jobb med en hund, men drömma får man, eller hur?
Nedan ser ni en bullterriervalp, för det är just vad jag vill ha i framtiden. Bullterrier är speciella hundar
som ofta är missförstådda på grund av sitt utseende, men efter att ha läst på om denna hund så är
du nog tvungen att omvärdera en hel del. Antingen älskar man eller hatar man dess utseende,
personligen så tycker jag att det är svårt att finna en charmigare hund än bullterriern.

Bild: minxs.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0