Today

Varje gång jag gör detta tänker jag att det ska bli en vana, men nej. Jag lär mig aldrig.
Idag föll andan i alla fall på igen:


Dagens humör: På gott humör - stundande grillkväll med underbart folk höjer humöret!
Dagens mående: Pollen börjar göra sig påmint, men det betyder ju att våren är här.
Dagens borde: Borde väl träna, men vadå, jag var ju faktiskt förkyld i måndags, hallå?
Dagens frisyr: Utsläppt, med luggen uppsatt med spännen.
Dagens klädsel: Jeansleggings, randigt linne och skinnjacka.
Dagens planer: Shoppa förnödenheter efter jobbet, och mat till ikväll.
Dagens materiella vill ha: Parfym! DKNY - Be Delicious närmare bestämt.
Dagens längtan: Metaltown och alla underbara band!
Dagens fundering: Undrar om lönen kommit in på kontot än?
Dagens beroende: Tuggummi, glömde köpa nya.
Dagens tråkigaste: Att jag inte fattar vissa uppgifter.
Dagens tidning: Manne satt och läste Tara när han var här, det var underhållande!
Dagens låt: Circle med Slipknot, för den kan jag spela på gitarr nu! Typ.



Världens underbaraste parfym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0