Så mycket tålamod hade jag!

Är redan tillbaka på jobbet, är så jobbigt att ligga hemma, nästan jobbigare än förkylningen
i sig ibland, tycker ni inte? Känner mig alltid så mycket friskare när jag "tar tag" i det, fast det
är klart, är man tillräckligt sjuk så kan man ju inte det heller. Tur att jag är hyfsat frisk i alla fall!


Idag blir det jobb som vanligt då, känns gött att få ta igen litegrann. I detta yrket är det våren
som är allra stressigast med deklarationer och så vidare, så tiden bara springer förbi. Det är
rätt mycket att göra faktiskt, men jag trivs rätt bra med det ändå. Efter jobbet ska jag träffa Elin
och fika, ska bli himla mys, efter det ska jag repa med bandet igen. Förra gången gick bra, satte
hela låten, jag kanske har potential trots allt? Time will tell. Roligt är det i alla fall.


Elin och jag hade roligt på skärtorsdagen, som ni ser. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0