Nu tänker jag berätta en massa roligt för er:

På lunchen idag sken solen in genom fönstret. Jag gick ut och satte mig på trappan, blev
alldeles varm på ryggen av solen. Sedan vände jag upp ansiktet mot solen och det var ljust
och varmt. Det fanns inte ett moln på himmelen, vinden var lagom varm och det doftade vår.
På baksidan av huset jag jobbar i blommar det snödroppar för fullt, på andra sidan gatan
kan man se krokus. Utanför dörren har vi ställt ut gula blommor till påsk, för det är tillräckligt
varmt för att de ska klara att stå ute.


När jag vaknar på morgonen är det ljust, det första jag såg idag var blå himmel utanför. Min
vinterjacka är förpassad till längst in i garderoben, det kommer att dröja många månader
innan jag behöver den igen. Fram tills dess har jag semester, festival, sommar, sol, värme,
vänner, mys och bad att ta vara på - allt detta är framför oss.


Livet är rätt bra ändå. <3


Bild från: www.fotosidan.se


Kommentarer
Postat av: Sandra

Killar skall alltid försöka vara så "macho" hela tiden, så det är kul att iallafall se en liiten glimt av panik och rädsla i deras ögon. ;D

2009-04-03 @ 12:59:39
URL: http://sandyfraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0