Min helg

Fredag - Jag träffade Ted, Sarah, Elin, Anton, Emma, Rebecka och en som heter Alex för en
grillkväll vid Byttorpssjön. Riktigt mys var det, fick mig att bestämma mig för att grilla många
gånger denna vår/sommar. Man har inte många bekymmer i världen när man sitter där med
underbart folk och pratar och skrattar bort timmarna. <3


Lördag -  Manne åkte till Falkenberg med en vän och jag stannade hemma för att ta det lugnt.
Det slutade med att jag gick en vända på stan (hittade ett par skor till mig och en T-shirt till
Manne) för att sedan åka ut till min pappa på landet igen. Han har skaffat höns nu som vandrar
runt i trädgården, riktigt rogivande är det faktiskt. Lite solande hanns med, och grill även denna
kväll.


Söndag - Igår vaknade jag hos pappa ganska tidigt, hann med att hjälpa honom lite med hans
jobb. Vi åt tillsammans och vid två körde pappa hem mig. Glömde min nyinköpta pollenmedicin
i hans bil vilket var allt annat än lyckat, men jag cyklade och tränade för att sedan avrunda med
härlig filmkväll med Manne, så jag mådde bra i alla fall. <3


Helgerna går så snabbt, och veckorna också. Har ni sett bladen på björken? De växer synbart
varje dag, helt otroligt är det. Sommaren är snart här!

Björk - Betula pendula
Björken är en pollenbomb, men fin ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0